Компания "inDrive"
This role involves maintaining a knowledge base for the global second-line support team by documenting processes, diagnostic steps, and escalation procedures to improve efficiency. Key tasks include preparing guides, coordinating ticket transfers, and supporting specialists with tools like Kibana and Grafana.
08 Января
L1 Technical Support Specialist
Батуми
Компания "N1 INTERACTIVE Ltd" Overview: We continue to expand the team and is looking for a L1 Technical Support Specialist. We need a...
20 Декабря
Тбилиси
Компания "Бахаева Анастасия" Link: getblock.io Work schedule: 5 days a week, 2 weeks of floating morning training, followed by 2 days on and...
09 Января
L1 Technical Support Specialist
Тбилиси
Компания "N1 INTERACTIVE Ltd" Overview: We continue to expand the team and is looking for a L1 Technical Support Specialist. We need a...
27 Декабря
Customer Support Manager( the_covert )
Тбилиси
Компания "the_covert" The_covert - международная компания, мы входим в группу IT-компаний, занимающихся разработкой собственных продуктов и...
06 Января
Support Manager (with knowledge of the Turkish language)
Батуми
Компания "PRO GAMING SOFTWARE LTD" ☀️ Join Our Team as a Support Manager! ☀️ ✨ Who We Are A dynamic iGaming company with over 5 years of...
Вакансия размещена в отрасли